Tuesday, November 24, 2009

Aktiviti Hujung Minggu

acara menjala ....




Hari jumaat baru nie .. adik aku suruh buatkan dia roti jala. So aku kenalah buatkan .. pasal dia pregnant nanti kesian lak anak dia , takut kempunan tak sempat nak makan roti jala.
Start menjala dari pagi , tengahari sebelum abang pergi solat jumaat aku suruh dia hantar .. pasal nak balik rumah mak aku .. hantar roti jala nie la ...
Licin .. habis .. Along dok merungut dia tak sempat nak makan .
Keesokkannya .. terpaksa aku menjala pula memandangkan Along kata dia tak sempat makan semalam .. banyak jugak buat hari nie pasal ramai anak buat yang lepak kat rumah .. rumah aku ni dah jadi pusat lepak diaorang .. main ps2 ..
Dan ... hantarkan ke rumah mak sedara abang sikit .. roti jala nie. Puas hati betul menjala ...


2 comments:

SAIPUL@ANINA said...

ni roti jala ke jaring ikan?

Lin Amier said...

mana-mana pun boleh