Thursday, April 30, 2009

Happy Birthday To Me ...

Balik kerja petang tadi , abang kata nak ke Kuala Trg ..pasal nak belanja sempena birthday ibu ... Bawak anak-anak sekali la .. Lepas maghrib terus kitaorang bertolak. Along dan Adik tidur jer sepanjang perjalanan ... Mula-mula tu Along kat nak makan kat Mc Donald tapi tak ada parking lak . Lepas tu abang pergi lak ke Restoran Nil kat Pantai Batu Burok , tapi tengok orang punyalah ramai .. dan masing-masing tak dapat makanan lagi .. So cancel la.
Lastnya pergi makan kat KFC kat Hospital Sultanah Nur Zahirah ajelah ... Kat sini pun orang ramai gak . Tapi tak apalah .. tak ambik masa yang lama walaupun orang ramai. Lepas makan terus balik rumah . Dan sampai kat rumah dalam pukul 11 malam. Penatnya ..........
Terima kasih kepada yang wishkan aku happy birthday tu ......... Masih ada yang ingat rupanya ...
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Happy birthday to me .. yang ke .... ? Biarlah rahsia .. Birthday aku kali disambut sekali ngan majlis perpisahan Ziera dan Rosni (budak-budak pelatih UUM). Lepas nie jadi penganggur terhormat la diaorang.
Agak meriah jugak majlis nie macam-macam yang ada ... Kak Mah masakkan sup , kak wati masakkan spagetti , aku bawak puding dan Linda buat coktail .. Hmm bestnya. Dan kali nie yang pi beli kek adalah kak su dan Sal. Untuk birthday aku nie .. aku tak sempat nak pi beli pasal sibuk sangat. Kali nie ..beli kek Chocolate Strawberry kat Secret Recipes .


Memang pantang jumpa kamera .. asyik posing jer ..

Bersama kawan-kawan ...

Hmm ... sedapnya kek nie .....


Posing lagiii ...

Kek Chocolate Strawberry .. yummy .. yummy ..


No comments: